26 Ekim 2013 Cumartesi

BLOĞUMUN YENİ YÜZÜ 'PINARELLA' :)

Sevgili takipçilerim cici cici blogları görüp özeniyordum bu yüzden kendim bir şablon tasarlamak için çok uğraştım ama beceremedim. Düzenlemedeki o kodlar bana matrix şifrelerinden daha karmaşık geliyor. Yine de araştırmaya devam ettim bir de ne göreyim meğer hazır şablonlar varmış. Bu şablonun renklerine ve tasarımına bayıldım,tam istediğim gibi... Tasarım öğrenene kadar bu şirin şablonu kullanmaya karar verdim.
Bildiğiniz gibi bloğumun adı 'Portakal Burada Kal' idi. Daha kişisel bir isim olması gerektiğini düşündüm ve eşimin de önerisiyle bloğumun bundan sonraki adının PINARELLA olmasına karar verdik. Bu değişikler beni çok mutlu etti,baktıkça içim açılıyor :)
Bloğumun yeni tasarımı ve adı hakkında siz ne düşünüyorsunuz?


6 yorum:

  1. Ben çok beğendim bu bloğu ne kadar da hoş olmuş böyle.

    YanıtlaSil
  2. Ama evet burası çok ciciiiii :) Öncesini hatırlamıyorum ama bu hali çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. öncesi sıradandı, biraz yenilik yapayım dedim. teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil