24 Ocak 2013 Perşembe

Kitap Kurtçuk'larım

Kitap okumayı ve kitapları çok seven birisi olarak, kaldığım yeri belirlemek için yaprağını kıvırmaya bile kıyamadığım kitaplarıma ayraçlar yaptım. Yapımı çok basit ben modelini fotoğraftan çıkarmıştım. Bu sevimli kitap kurtlarından siz de kolaylıkla yapabilirsiniz. Rengarenk bir sürü yapmıştım ama güzel insanlara hediye ettim :)


Çok tatlılar bence :) 
Bunlar da kalpli ayraçlarım...


Kitaplardan söz etmişken,şu sıralarda okuduğum kitabı farklı kültürlere merak duyanlar varsa şiddetle tavsiye ediyorum. Waris Dirie adlı bir model çölde başlayıp modelliğe uzanan yaşam öyküsünü anlatıyor. Filmi de varmış ancak kitaplar  bana her zaman daha yoğun duygular hissettirir. 


Çok beğenerek,şaşırarak bazen de dehşete düşerek okuduğum bir kitap öyle ki sonunu okumayı beklemeden tavsiye ediyorum.
Mutlu günler...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder